Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2019, 12:43   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Dat is NVA praat van een luie ambtenaar, ik was zelfstandig, denk zelfstandig en heb nu mijn zoon als opvolger in een zelfstandige familie.
Mijn broer is zelfs naar Luxemburg getrokken met de firma maar niet iedereen kan dat wegens te streekgebonden.
Ik weet wat ik vertel over de oorzaak van de vele failiissementen.
Ik betwist niet dat gij dat weet.

Maar in dit artikel gaat het over meer faillieten dan vorig jaar, en in het artikel zelf gaat het over soorten faillieten, zodat vergelijken van meer of minder quasi onmogelijk geworden is.

En als ge dat artikel niet begrijpt, dan begrijp ik niet dat je een succesvolle zelfstandig zou zijn, hoogstens een zelfstandige met boerenchance, of een handige oplichter.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden