Discussie: Zwemmen in Europa
Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2019, 23:19   #92
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Een jaar of 20-25 geleden bestonden mijn zomers eruit om smorgens mijn fiets te pakken samen met wat vrienden en vriendinnen om dan 20km te bollen tot aan recreatiedomein de Kluis. Daar spendeerden we enige uurtjes op de ligweide en in het zwembad alvorens huiswaarts te keren. Mij altijd supergoed geamuseerd, nooit problemen gehad met andere bezoekers want iedereen was steeds opgewekt en tevree.

De laatste jaren heb ik opgevangen dat alles daar veranderd was. "Noord Franse" jongeren kwamen in grote getale naar het domein, rookten drugs, vielen dames lastig. Minder en minder Vlamingen vonden de weg naar het eens zo fantastische domein. Tot het domein enkele jaren geleden definitief de deuren moest sluiten omwille van de Noord Franse (lees: Noord Afrikaanse) overlast.

Overal in Vlaanderen komen recreatiedomeinen dergelijke fratsen tegen. Daarbij denken we aan de Blaarmeersen, Sterre en nog veel anderen.

Nu hebben ze het in gidsland Duitsland ook zitten.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...land~abd91456/

Waarom stemmen er meer en meer mensen op het Vlaams Belang? Omdat ze het kotsbeu zijn dat hun kroost niet meer veilig kan gaan zwemmen op hete dagen.

O ja, in Nederland hebben ze blijkbaar last van "Vlaamse jongeren"

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...dorp~a85c8343/

Ik ben aan het overwegen om een zwembad aan te leggen in de tuin zodat mijn dochter niet lastiggevallen hoeft te worden als ze wat ouder is.
Et is hier ook ergens een draad over. Waarom meer en meer mensen iets krijgen tegen moslims/noordafrikanen.
Ik heb voorbeelden legio.

Ik juich het succes van het Vlaams Belang dan ook toe hoewel ik niet echt een politieke kleur heb. Het is gewoon een kwestie van gezond verstand en de problemen durven benoemen en bespreken. Dat vind ik bitter weinig terug bij politici. Vandaar mijn eeuwig wantrouwen voor die centrumpolitici die louter inhoudsloze zakkenvullers zijn.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden