Discussie: De bocht van Bart
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2019, 05:34   #7
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Ik had het over het afschermen van de rechterzijde voor de schijn. NVA gaat uiteraard hun verkiezingspraat links laten liggen en plat op de buik gaan.
Door nu weer wat harde praat te debiteren bereiden ze 2024 al voor. "Jamaar, we hebben destijds het geprobeerd. De anderen wilden niet en we zijn maar meegegaan om toch enkele van onze punten door te drukken (die in de verste verte niets te maken hebben met onze strijdpunten)"
Met alle respekt hoor maaaaaaaaaaaaaaar:

Stelt PS dictatoriaal niets met de NVA te maken te willen hebben (federaal)en stellen (regionaal) de rest pruts partijtjes waar ook nog maar alleen hun omgekocht kiesvee voor kiest, de CD&V, open VLD en sp.a dan ook weer dictatoriaal dat ze met VB niets te maken willen hebben.

Dus >>>
Nieuwe verkiezingen met voor bereiding ondertekende erkenning van de aan de verkiezing deelnemende partijen >> dat ze zullen samen werken om een regering samen te stellen >> naar gelang de bevolking de keuze maakt.
Zonder de bekentenis moet de rechtbank hen simpel weg van de verkiezingen lijst verwijderen. = gedaan met kleuterklas gedrag >>> ik wil niet…..en stop vooral dat ondemocratisch cordon gedoe

Dat de NVA nu eens het been stijf houd vind ik fantastisch!!!! Dit is niets meer dan wat SP al decennia doen om hun wil op te dringen. Waarom zou de grootste partij van mensen die leven op Vlaamse bodem dat dan niet mogen ..." hun wil opdringen"

Met het immense grote verschil dat NVA bewees wel te wil dialogeren en zelfs wil besturen met links >>> zie Antwerpen bv.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 juli 2019 om 05:37.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden