Bulgaarse jongens (12-14) verkrachten met grof geweld jonge vrouw in Duitsland.
Citaat:
Er komen steeds meer schokkende details naar buiten over de groepsverkrachting van een jonge vrouw door vijf Bulgaarse jongens in het Duitse Mülheim an der Ruhr. De jonge tieners gebruikten grof geweld, stelt de politie.
|
Zouden de 'slimme' Duitsers na dat soort van schokkende/walgelijke toestanden niet gaan nadenken over wat hun 'wir schaffen das' al teweeg gebracht heeft en dat niet alleen in Duitsland alleen maar in de hele EU met 'dank' aan gestoorde Merkel.
Ik kreeg oprispingen toen ik het volgende las:
Citaat:
Op basis van het signalement dat het slachtoffer gaf, kon de politie de vijf verdachten snel opsporen. Omdat kinderen jonger dan 14 jaar in Duitsland niet strafrechtelijk vervolgd kunnen worden, werden de twee jongste verdachten overgedragen aan hun ouders. De drie van veertien gingen mee naar het politiebureau en brachten een nacht in de cel door. In afwachting van het onderzoek zijn ze voorlopig weer op vrije voeten.
|
Dat is toch niet meer normaal hé?????
Berechten als volwassene punt
Maar bij de laatste zin die ik schreef zijn er nogal wat stemmen opgegaan die het berechten van 'kinderen/jongeren' zien als iets wat niet kan.
Met wat het nu zwaar getraumatiseerde meisje/vrouwtje meegemaakt heeft daar trekt men zich verder niets van aan.
Maar zoals ik al schreef zijn er tegenstanders bij het berechten van jongeren (die er handig misbruik van weten te maken natuurlijk) als volwassenen.
'Experts' (<- ver gezocht dat experts bij het artikel): “Berecht jongeren niet langer als volwassen criminelen”
De straffen die dat soort gespuis krijgt zijn totaal niet in verhouding tot wat zij gedaan hebben.