N-VA in verweer tegen voorlopige twaalfden: ‘De Block wil opnieuw langs de kassa passeren’.
Citaat:
Het stoort de partij dat minister van Asiel en Migratie Maggie De Block (Open VLD) 40 miljoen euro extra vraagt voor de opvang van asielzoekers. ‘Mevrouw De Block hoopt voor de derde keer langs de kassa te passeren. We investeren al 260 miljoen in asielopvang. Ze vroeg eerder al eens 60 en 30 miljoen extra, en nu dus weer’
|
Dolgedraaid die de Block of een manier om anderen op stang te jagen?
Dat mens zou beter wat petatten gaan poten op één of ander veld, misschien krijgt ze wel de hulp van asielzoekers, migranten, illegalen, wie weet.
En naast al dat:
Wat er nog maar overschiet van wat wij in een ver verleden 'ons' land' noemden dat is ook al overspoeld.
U mag het mij niet kwalijk nemen beste forumleden & lezers altegader maar ik heb in het verder verloop van dat 'wir schaffen das' gedoe er echt er géén goed oog in bij die blijvende volksverhuizingen.
Uit de geschiedenisboeken leerden wij dat die er altijd geweest zijn die volksverhuizingen maar trop c'est trop niet?
Probeer dat zelf eens naar één of ander land, ik denk dat je dan vrij snel terug thuis zal zijn.
Dagelijks krijgen wij op TV ook de Border Control te zien, was het niet voor Canada dan was het wel ergens anders en na onderzoek worden er daar mensen vrij snel teruggestuurd vanwaar ze gekomen zijn.
Hier durft men der niet aan beginnen ...