Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Door gewoon de optelsom te maken van wat je hier allemaal zelf al vertelde door de tijd heen is geert zijn conclusie niet alleen logisch, ze is onvermijdelijk. Nu beweren dat het leugens zijn, is volkomen ongeloofwaardig. Dat is alsof je wat je vroeger zei, nu wil negeren en zelfs tegenspreken.
Jij schijnt te denken dat er hier geen mensen actief zijn die heus wel in staat zijn om te onthouden wat deze of gene pakweg 6 maand of een jaar geleden vertelde.
Big mistake.
|
Bravo Pandareus, de leugens zijn begonnen toen jij mijn weigering om persoonlijke gegevens door te geven, wat mijn goed recht is want we zitten op een anoniem forum, en neen ik stond en ik sta niet op de dop, eenzijdig ging interpreteren en mij ging inschrijven bij de Vlaamse doppers in Wallonië en dus als Vlaamse profiteur, verdubbeld daar ik voortdurend tegen het Waalse geprofiteur van la Belgique reageer...
Dus Pandareus, tot daar jouw grote schijnheiligheid, jouw grote leugenmond...
Maar ja, als men de leugen maar genoeg herhaalt, en vreemd het zijn steeds en opnieuw zij die zogezegd voor la Belgique stemmen, die zo lafhartige systemen toepassen, dan moet er toch iets waar van zijn...
Grote, leugenachtige lafbekken dat jullie zijn... jullie aanwezigheid is in tegenstelling dat jullie zelf geloven, eerder een verdere afbraak van la Belgique dan een steun aan wat een normale democratische natie zou moeten zijn...
Bravo voor de zoveelste leugen en de zoveelste totaal verdraaide voorstelling van de realiteit die je hier gebracht hebt...
Voor de zoveelste keer heb je jezelf in je onderbroek gezet...