Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2019, 11:37   #91
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De bron voor mij is persoonlijk dus die wil ik niet geven,
OK, maar wees dan consequent en plaats hier geen quotes.
Het ene gaat niet zonder het andere.
Citaat:
maar meestal is een bron dan vlug gevonden via een google search. In dit geval blijkt dat precies moeilijk te gaan, hiermee de eerder in deze draad aangehaalde voorbeelden bevestigend die tonen dat er internetzuiveringen gebeurd zijn rond dit kindermisbruik thema.

Het is daarom misschien raadzaam de informatie te downloaden en via de namen in het artikel te checken wat er van aan is.

De Free thought project heeft interessante artikels met feiten die je moeilijk elders terugvindt over politiegeweld bv. De bevolking heeft recht om dat te weten. Het zou zeer jammer zijn moest de website helemaal geblokkeerd worden. Dat is nu al grotendeels het geval. The Free thought project vergelijken is van een serieuzer niveau dan de ramblings en fantasieën van Jones, alhoewel ook die soms rake dingen gezegd heeft. Nu verbannen in feite. Maar persoonlijk heb ik niet veel boodschap aan Jones.

Het probleem is dat als je in de marge van de officieel media aan journalistiek wil doen dat het niet steeds gemakkelijk is (ook omwille van fondsen) om het kaf van het koren te scheiden. Dus vergissingen gebeuren. Het gaat er daarom ook niet om de gegeven info a priori als waar te aanzien maar als elementen in een puzzel op zoek naar de waarheid. In die zin vind ik het ook vrij idioot om te zeggen "Toon me de foto waarin Clinton een kind verkracht of zwijg". Dat zijn pogingen om het debat de mond te snoeren en is een houding die slechts gebruikt wordt als het goed uitkomt.

Zonder bovenstaand artikel zou ik niet geweten hebben (niet dat het niet elders in een vergeten hoek van de MSM vermeld werd) dat in juni 2019 een ex senator van Arkansas werd vermoord die bezig was met het onderzoek naar een kinder trafficking ring binnen de state government. Dan ga je zoeken en blijkt dat inderdaad Collins-Smith vermoord werd, ook in andere bronnen. Als je op die manier te werk gaat ban je in ieder geval al actiever en kritischer bezig dan de dagelijkse portie VRT 'propaganda' te slikken vanuit de luie zetel (niet dat de VRT geen interessante programma's heeft, zoals de documentaire over Doel zopas geleden. Maar qua internationaal nieuws is het een halve propaganda ramp).

The free thought project is juist een zeer nuttig instrument. Natuurlijk dat overheden dat zullen willen afdoen als 'fake media'. Ze proberen namelijk het discours, de informatie te controleren. En het is vrij naïef te denken dat dat omwille van het beschermen van 'de waarheid' zou zijn. Het tegendeel is vaker het geval. De unconvenient truth is wordt veel gevaarlijker geacht dan de wacko conspiracy theorie.

Van de website waar u naar verwijst kan eveneens het volgende beweerd worden mijns inziens

Of

Oei. Panda. Naar fake news websites linken? Zo blijven we in rondjes draaien natuurlijk. Dus kijk naar de feiten en vorm uw eigen oordeel. En ja de senator werd vermoord en Clinton vloog 26 keer op de Lolita express. Dat hoor je niemand ontkennen. Of hij zich daar liet deep throaten door kinderen of een spelletje blufpoker speelde met notoire kindermisbruikers weten we niet. We weten alleen dat hij het nodig vond te liegen over het aantal keren dat hij op de Lolita express vloog om over de Clinton foundation te vergaderen...zogezegd. (Je zou denken Video conferenties wat efficiënter zijn).

Pas dan je eigen recept toe : twee minuutjes zijn voldoende om te vinden dat in die Collins-Smith affaire het gerecht reeds haar eigen medewerkster heeft aangehouden. Niks te maken dus met heel de quatsch die jouw fameuze website daar rond bracht.

En trouwens : je doet het 2 x opnieuw : letterlijke quotes zonder enige bronvermelding, en dan doen alsof die je eerdere these kunnen bewijzen.

Wat mij betreft heb je hiermee je geloofwaardigheid gebracht op het niveau van de Alt-right conspiracy nutters zoals Flying Diego hier op het forum.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 juli 2019 om 11:40.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden