Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2019, 12:31   #112
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goh, ik zie al langer de essentie van uw denkwereld, hoor. Ik zou ze weliswaar niet catalogeren als "publieke opinie".
POLITIEKE opinie.

Citaat:
Hoe dan ook, ik denk dat uw pienter plan kan werken, maar dan moet het toch een beetje serieus georganiseerd worden willen we de juiste 1% van de wereldbevolking over houden, zodat de wereldeconomie verder even goed (hmmm) kan blijven draaien als nu, of zelfs nog beter.
Nee, juist niet. Het moet uit gedecentraliseerde chaos voortkomen. Als het een plan zou hebben, is het puur fascisme, waar we op voorhand lijstjes met winnaars (Uebermenschen) en verliezers (Untermenschen) gaan opstellen.

Citaat:
Ik wil dat organiseren wel op mij nemen : ik ben daar heel sterk in, naar verluidt. Ik stel voor dat we beginnen met alle Belgen uit te roeien en België tot de laatste grasspriet plat te branden. Dat zal veel Vlaams-Belgische forummers (postuum) een groot genoegen verschaffen, want zij willen België absoluut weg. En nu ik er aan denk, dat zou ook meteen het groot probleem oplossen van de verplichte tweede taal Frans in uw scholen.
Zoals ik net zegde: puur fascisme. Het moet een grote strijd van iedereen tegen iedereen worden met alle mogelijke middelen, en moge de beste winnen. Je zegt op voorhand toch ook niet wie de Tour winnaar moet worden.

Citaat:
PS. Ik begin nu al sterk te overwegen om enkel Frankrijk en de Fransen ongeschonden over te houden. Dat is inderdaad zowat (een heel kleine) 1% van de wereldbevolking, de economie draait bij ons fantastisch, en onze diversiteit is voldoende groot om de quasi perfecte Nieuwe Mensheid te creëren. Maar hou dat nog eventjes stil, voorlopig.
Voila. Dat nu nog eens bewijzen op het universele slagveld, en je bent thuis
patrickve is offline   Met citaat antwoorden