Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2019, 12:39   #701
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is niet omdat ik er geen precieze naam op kleef dat het fout is of verbeelding is, zoals jij in al je arrogantie uitroept.

Als er een aanslag gepleegd wordt met bomauto's op een kerk zal men ook denken aan islamitische terroristen.
Waarom?
Omdat zij daar belang bij hebben.
Hooo! Dan ist gemakkelijk! Als er misdaad gebeurt gaan we gewoon kijken wie 'er belang bij hebben', en hoepla, we hebben de dader! Dat we daar nog nooit aan gedacht hebben! Uw wereld zit ook geweldig simpel in mekaar hé!
Citaat:
En dan zegt men ook niet dat het verbeelding is, omdat de exacte naam van de dader (nog) niet bekend is.
Natuurlijk wel. Want als we de naam hebben van degene die heeft gelekt, dan kunnen we zien of het werkelijk een "belgicist' was. Het kan ook een NVA er zijn, zoals de eigenaar van P magazine heeft meegedeeld. En dan zit gij hier, met uw debiele achterlijke insinuatie.
Citaat:

Bij een misdrijf zoekt men ook naar wie er belang bij had dat dit gebeurde.
Wel, hier is het precies hetzelfde.
Wie heeft er belang bij dat VB en N-VA als kat en hond tegenover elkaar staan?
Wie heeft er belang bij dat de Vlaamse Feestdag belachelijk wordt gemaakt?
Wie heeft er belang bij dat een partij als N-VA geraakt wordt?

Ik kom steeds maar weer uit bij de belgicisten.
Dat is uw ingebeeld vijandbeeld. Ge moet weten: fantasie en werkelijkheid zijn 2 verschillende zaken.
Citaat:
Kom mij nu eens vertellen waarom dit niet het geval zou zijn.

Sommigen beweren hier dat belgicisten niet bestaan.
Hoe dwaas kun je zijn?
Al die idioten die zich verkneukelen als de Vlaamse feestdag belachelijk gemaakt wordt, zijn duidelijk belgicisten.
De koning en hun hofhouding zijn duidelijk belgicisten, of ga je beweren dat dat regionalisten zijn?
De koning, is dat de enige belgicist waar ge mee op de proppen komt??

Denk nog eens na.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden