Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2019, 09:19   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die mannen hebben niks.

beter de chauffeur een boete geven voor het van de gas gaan.
Dat zou ik niet durven schrijven dat die 'niets' hebben want het is een serieus handeltje waar veel geld van hand- tot hand bij gaat.

Op het net was er zelfs iemand die zich afvroeg: "Hoe blijven die dat betalen die overtochten, dat moeten allemaal rijke mensen zijn?"

De schrijver vergat waarschijnlijk dat er 'sponsors' zijn om de EU te laten overspoelen met die legers, héél der karavanen illegalen/migranten.

De chauffeur een boete geven lijkt mij géén slechte optie want er zijn nogal wat vrachtwagens die met de deuren open staan op die parking.

Waarschijnlijk is dat gedaan om reden van 'verluchting' maar toch ...

Het is- en blijft een levensgevaarlijke situatie voor het aankomen rijdende verkeer.

Ik denk niet dat als je zo ééntje (type migrant/illegaal) schept met je wagen dat dit een 'leuke' situatie is maar wel een vreselijk traumatiserende voor de rest van iemands zijn/haar leven, een situatie waar hij/zij de schuld totaal niet aan heeft.

Meer controle?

Daar heeft men het volk niet voor en dat is al goed geweten door die 'reizigers'.

Echt gevaarlijke situatie dat de kennis meemaakte in de nachtelijke uurtjes op die baan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2019 om 09:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden