Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 09:21   #382
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=djimi;9068273]

Citaat:
Gaandeweg is mijn aanvankelijke 'welwillendheid' tegenover godsdiensten i.h.a. geëvolueerd: via 'teleurstelling' over 'afkeer' naar 'walging', en tegenwoordig gewoon 'haat'.
Ik ken je te goed om niet te beseffen dat je hier een nummertje opvoert. Een nummertje dat ik niet lust.
Citaat:
De schade die er in de hersenen van de slachtoffers ervan door aangericht wordt, is dermate aanzienlijk dat diegenen die anderen met een 'godsdienst' opzadel(d)en op z'n minst van 'misdaad tegen de menselijkheid' mogen worden beschuldigd, en wat mij betreft gerust ook een passende bestraffing mogen krijgen; het absolute minimum is het opdraaien voor de kosten van de broodnodige afkickcentra ten behoeve van de geïndoctrineerde medemens.
Wie veroorzaakt deze schade? Natuurlijk je collega's die je beschuldigt van misdaden tegen de menselijkheid. Besef je wat dit inhoudt? Dergelijke mensen worden in de regel bestraft door het Internationaal Gerechtshof van Den Haag. Wie gaat die mensen aanklagen? Jij? Ik vrees echter dat de commissie dat dit moet goedkeuren een collectieve lachbui gaat krijgen. Voorstel afgekeurd dus. Rest nog de tweede mogelijkheid, de afkickcentra. Ook een giller. Wie moet daar naartoe? Je collega's of je leerlingen? Hoedanook de kosten zullen oplopen tot honderdduizenden euro's. Hoeveel van je collega's heten Rockefeller?

Ik ken je als een intelligente jongen. Maar deze keer... nice try but no cigar.
robert t is offline   Met citaat antwoorden