Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus
Je bedoelt dat je het nog nooit gelezen hebt.
|
Nee ik bedoel dat je schrijfsels geen theorie vormen maar een fantasie.
Zie mijn aanbeveling naar een sectie van dat nederlandse wetenschapsforum. Daar kunt u het ook eens horen van mensen met enige professionele kennis in de opbouw van atomen en de ervan uitgaande krachten.
Heeft u uw atoomfantasie daar geponeerd ter beoordeling?
Citaat:
Als het over het staatsapparaat gaat leven we nog altijd in een democratie en is het volk dus mede verantwoordelijk.
|
We leven in een particratie, de partijtoppen, een paar dozijn sujetten, zijn de machtshebbers, terwijl democratie meerderheden binnen de bevolking als machthebbers vereist. Het volk is dus NIET verantwoordelijk, leugenaar.
Citaat:
En wat het meest gevaarlijke bijgeloof betreft is dat de moderne wetenschap, en is de oplossing mijn atoomtheorie.
|
Nee, het meest gevaarlijke geloof is dat van gezag van staat, de partijtoppen van hierboven. Dit onderwerp.
Citaat:
Neen, de mens is zeker geen motor, maar een geestelijk wezen, dat wil zeggen dat de mens kan denken en een motor niet.
|
"wie is de motor van je zijn???" vroeg uw discussietegenstander.
Je moet nu niet je staart tussen je beentjes steken en pogen het woord naar een andere interpretatie te duwen...
Citaat:
Voor jou is het een fantasie omdat je mijn atoomtheorie nog nooit gelezen hebt.
En dat is het meest gevaarlijke dat de mens de waarheid niet wil weten.
En daar heb ik nu al 45 jaar lang ervaring mee.
Dus ik kan het weten.
|
Het woord "fantasie" is mijn conclusie na lezen.
Dat is wat ik doe: eerst argumenten lezen, dan conclusies trekken. Sommigen doen het omgekeerd, vertrekken van beweringen en dan rondspartelen naar argumenten ervoor. Forumgebruiker harriechristus is daarvan 1 voorbeeld.