Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 14:51   #5
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Misschien moeten de Democraten nog meer roepen om af te komen, dan kunnen ze er nog een paarop de WC zetten. Trump heeft gewoon gelijk, ofwel zet je de grenzen helemaal open, ofwel zet je een muur en dan nog ga je problemen hebben.

België heeft ook problemen met overvolle gevangenissen maar de oplossing hier is dan om ze gewoon naar huis te sturen om plaats te maken. Ze een papiertje geven met de vraag om te vertrekken kan ook een oplossing bieden.
Dat van Wc's en overvolle gevangenissen zit um niet de clue. Het gaat om die verzuurde 'hooggeschoolde' 2e en 3e generatie die niets anders kunnen dan ageren in het land waar ze wonen. Echter gaan ze terug naar het land van hun ouders of grootouders dan maken ze keiharde metten met deze huilie en is Trump niets bijvergeleken.

---Ik heb eens in Suriname een 2e generatie Nederlandse Surinamer met een Marokkaans accent meegemaakt--die ging in Suriname tegen mij beweren zonder mij gesproken te hebben "Daar heb je er weet zo een".

"Flikker op naar je eigen land en hou op met zeuren" :zei ik daarop in onvervalst Sranga Tongo. Ik heb hem nooit meer teruggezien. Arme Nederlanders denk ik dan..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 14:59.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden