Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2019, 09:04   #87
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Pensioenen, gezondheidsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, kortom, de sociale zekerheid. Dat is waar het gros van de belastingen naartoe gaat.

bron: het overzicht wat je krijgt als je tax on web inlogt.

Justitie, Defensie, Politie, Energie, worden allemaal schandalig weinig gefinancierd. Omdat we niet durven te raken aan de sociale zekerheid.

Er moet een mindshift komen. Ja, voor sociale zekerheid. Maar het mag veel minder royaal. Mensen mogen een stuk gezondheidskost zelf dragen. Mensen mogen een probleem ivm pensioenen hebben als ze lang niet werken. Mensen mogen terug een verantwoordelijkheid hebben ivm hun eigen leven en inkomen.

Een systeem dat enkel pensioenopbouw levert als je werkt, dat je enkel een werkloosheidsuitkering toekent op basis van gepresteerde jaren, een systeem dat enkel tussenkomt in grotere gezondheidskosten ipv voor iedere griepconsultatie + briefke u 20 euro teruggeeft, zou al een hele stap vooruit zijn. Er is overconsumptie bij artsen, dat is geweten.

Er kan op sociale zekerheid massaal bespaard worden, maar dan zullen er slachtoffers vallen, bij de klassen die zich daarin genesteld hebben. Toevallig zijn dat vooral white trash en allochtonen.

Degenen die komen zijn grotendeels om de korstjes uit de lege pot mee te komen plunderen. En die white trash bestaat uit krekels en gewone Belgen die hun spaargeld zonder intrest zien verdampen door de devaluatie.
Feitelijk staat binnen kort een leger behoeftigen aan te schuiven aan de OCMW-deuren die er trouwens niet meer zullen zijn.
En de rijkdom en het geld worden met de camion en boot naar de Maagdeneilanden verscheept. Dat komt nooit meer terug.

Dit land zit vol met plunderaars. Ik heb een tijdje gedacht dat ze bij links of rechts zaten maar ze zitten overal. En waar ze ook zitten; feit is als men niet uit de goede families stamt; dat de gewone man altijd de verkeerde richting kiest. Zowel bij rechts als links.

Momenteel zien we dat vooral mooie vrouwen tijdelijk een stukje van de koek mogen krijgen. Die oude sugar-daddys hebben nog altijd de macht en het geld. Met piemels kunnen ze niks aanvangen uitgezonderd in Walbanië misschien? Bon ik moei mij niet meer. Dat hele gedoe kan de pot op.
Er zijn andere zaken die belangrijker zijn dan U in te spannen om uw volk te ontvoogden. De gewone man hebben ze daar niet voor nodig.
Hij loopt alleen maar in de weg.
En als hij niet uitkijkt komen ze zijn bezit nog waardeloos maken.
Met goedkeuring van zowel rechts als links. Het enige waar ze mekaar nog kunnen vinden. Vandaag mag jij en morgen mag ik. En we gaan het mekaar niet lastig maken natuurlijk.

Laatst gewijzigd door werkman : 17 juli 2019 om 09:10.
werkman is offline   Met citaat antwoorden