Ik ben niet elke dag online, dus antwoord met vertraging.
Ik heb doorheen de tijd weinig problemen gekend met Win 7, dus kan de negatieve reacties niet bevestigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Verborgen mappen,bestanden en stations weergeven bedoelde u?
Computer pictogram (meestal op tabblad) of de naam die men er zelf aan gegeven heeft klikken.
Openen en daar bij organiseren map- en zoekopties 'organiseren' klikken en map- en zoekopties en daar 'weergave' verborgen mappen,bestanden en stations niet weergeven veranderen naar weergeven?
Geen idee of dit een oplossing kan bieden. (niet vergeten terug te zetten naar NIET weergeven)
|
Ik ken het systeem van verborgen bestanden.
Gezien ikzelf echter geen kennis heb om zelf een verborgen bestand en/of directory aan te maken, zie ik hier niet onmiddellijk een oorzaak.
Citaat:
Misschien heeft het er niets met te maken maar Windows 7 loopt op zijn "einde' januari 2020 geen ondersteuning meer.
|
Citaat:
Of zou het 'probleem' te zoeken vallen dat men zoals ik al schreef bij Microsoft het einde van Win 7 aan het inluiden is en dat via bepaalde softwarematige zaken duidelijk wil maken om de gebruiker er toch toe aan te zetten over te schakelen naar win 10?
|
Is inderdaad een mogelijkheid, wat wel zeer gewaagd moet zijn van Microsoft zelve. Gewaagd, want als dit ooit kan worden bewezen, zal Microsoft een gepeperde factuur kunnen krijgen, mondiaal.
- - -
Hieronder een screen shot van mijn PC.
Het bestand
14a.pdf
is duidelijk zichtbaar en aanwezig via Windows Verkenner, en via Command Prompt.
MAAR
NIET zichtbaar via zoekfunctie *.*
(en dit geldt voor alle bestanden die ongeveer na begin mei 2019 zijn aangemaakt en/of veranderd.)
Virus?
Zo ja:
- hoe dit oplossen;
- gaat het virus over op een backup?