Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2019, 01:16   #10
Stultitiae
Provinciaal Statenlid

Stultitiae's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik ben geen van de twee voor zoveel ik weet. Hoeveel niveaus van ziel zou ik dan hebben? Aangezien gij geen van de twee zijt maakt het uiteindelijk niks uit: krrrrk.

Maar serieus. Die übermensch ideologieën zorgen voor veel leed in de wereld, maar ze gaan zozeer tegen de menselijke aard in dat ze uiteindelijk hun eigen ondergang delven.
Het kantelmoment is al in hun voordeel overschreden hoor.
Tenzij de hele mensheid zich realiseert dat ze wordt beziggehouden en van de ene dag op de andere in opstand komt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Tja, als je dat als kind ingelepeld krijgt is het niet evident zelfs van de meest bizarre theorieën af te geraken, zelfs inherent racistische ideologieën die vloeken met mensenrechten en democratie.
Mensenrechten en de moderne democratie zijn niet in het leven geroepen voor het welzijn van de mensheid.
Dit soort van geloof wordt meer dan eens bewust verspreid uit geopolitieke overwegingen. Zoals gesteld.
Veel van de protestantse sekten die zich in armere landen vestigen gebruiken religie op die manier.
Met dat verschil dat die sekten (in de Filipijnen) hun geloof vervangen voor een ander.

Het is een strijd voor macht in feite. Eufemistisch gesteld.
Blijkbaar is het te moeilijk om zich af te vragen WAAROM bepaalde zaken in de media mogen verschijnen (en andere niet) en met welk doel, of waarom de VN, staten of politici zich überhaupt met zoiets bezighouden.

"The Noahide theological project is closely related to Netanyahu’s foreign policy approach"

Te moeilijk voor wie gelooft dat 2+2=5?

edit: hoeveel lijntjes kunnen trollen lezen?

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 20 juli 2019 om 01:21.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden