Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2005, 23:41   #34
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ok dan: ik zie alleen niet in hoe je dat kan bereiken door je te onthouden bij een stemming over een resolutie over een herdenking.
volgens hetgeen ik op een andere draad lees gaat het helemaal niet over een resolutie over een herdenking.
Ik heb niet de exacte tekst wegens geen tijd maar volgens hetgeen mij ter ore komt gaat het over een tekst van resolutie waarin weerom speciaal de nationalistisch geinspireerde partijen worden geviseerd en waardoor eens te meer de verschrikkingen van de shoa worden misbruikt om alleen de cultureel marxistische politiek korrekte maatschappijvisie toe te laten.
Automatisch wordt nogmaals elke vorm van nationalisme gelinkt aan de gruwelen van het nazisme.

Hopelijk zullen in de toekomst het VB de kans krijgen om naast dit totalitaire gedachtenmodel zich maatschappelijk ook nog andere (di creatieve en vrije) denkpatronen te laten ontwikkelen.
Ik althans vrees dat indien dit niet zal mogelijk blijken deze voor de hand liggende en evidente staatsgeorganiseerde diktatoriale denksclerose oorzaak zal worden van vele verdekte uitwassen waar weerom vele onschuldigen het slachtoffer van zullen worden.