Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Over partijslaven gesproken??? Heeft NVa niet zwaar verloren de vorige keer???
Hewel, ik woon in Wallonië en kan dan ook niet stemmen voor de NVa maar ik ben wel voor hen en ik was heel blij met het verlies van NVa en de grote groei van het VB, want moest NVa niet verloren hebben dan zou men kunnen denken dat hun gedeeltelijk pro-belgisch uitgelegd beleid aansloeg bij de kiezers... Maar nu is het meer dan duidelijk dat de kiezers, voor of tegen la Belgique, doet er niet toe, maar in ieder geval voor Vlaanderen zijn en nu heeft BDW dus veel meer de handen vrij dan ervoor toen hij dacht te moeten rekening houden met een groot deel van de Vlamingen die absoluut niet afwouden van la Belgique...
Zijn beleid zal een beleid voor Vlaanderen moeten zijn... met la Belgique als het nog enigzins kan, maar dat hangt af van la Belgique en niet van Vlaanderen, en anders zonder la Belgique...
|
Maar neen gij. De Vlamingen die op VB stemmen stemmen gewoon tegen de makakken ( in het geniep uiteraard want ze kopen wel hun legumen en fruit bij hun want die zijn een pak goedkoper he

Vlaanderen kan ze gestolen worden niet meer of niet minder.
Die VBelangers die ik persoonlijk ken spreken nu nog overal te pas en te onpas Frans. Die durven zelfs hun taal niet spreken in Vlaams Brabant.
Dat deden ook de Engelsen die voor de Brexit stemden.....waarom denk jij dat die tegen de EU stemden ? Niet zeveren he.