Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Indien ik dezelfde conclusie zou trekken - wat ik niet doe trouwens - dan zou ik zeggen dat de Amerikanen iets hebben tegen de Moslims, omdat ze - bijna - altijd Moslim-landen hebben aangevallen.
Ik probeer en lijst te zoeken met alle landen en redenen er op om deze aan te vallen.
|
Niet zo. De Amerikanen hebben sinds de Tweede Wereldoorlog, waar ze vochten tegen Duitsland en Japan (geen moslims), oorlog gevoerd in Vietnam en Cambodja. Hebben decennia lang als hoofdvijand de kommunistische landen van de oost-blok, de Sovjets, en China gehad. Niet echt moslim landen. En ook vandaag staan bijvoorbeeld Cuba maar zeer Noord-Korea hoog op de vijandenlijst.
Het terrorisme heeft uiteraard ook een aantal niet-moslims op hun ledenlijst, zoals de IRA en Beider-Meinhoff.
Maar dat is klein bier vergeleken met wat er vandaag werkelijk in de wereld gebeurt.
Vandaag is het universeel, overal, in alle regio's, tegen alle niet-moslim religies en landen. Het Moslim-terrorisme. De gruwelijkste terroristische acties ooit.
Vandaag nog, weeral een nieuwe aanslag in Tsjetsjenië, weer met tientallen doden en nog veel meer gewonden. Dit bovenop de aanslag van gisteren, waarbij 59 doden vielen. En ook in Ryad zijn de doden opgelopen tot 34, met bijna 200 gewonden.
Overal dood en vernieling, onschuldige burgers, mannen, vrouwen en kinderen, die worden vermoord en verminkt.
Dat is de islamitische realiteit.