Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2019, 11:45   #61
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Mensen zoeken geen media meer om zaken bij te leren of nieuws te lezen.

Mensen zoeken media die hun politieke overtuigingen versterken en hun wereldbeeld bevestigen.

Fox News, met als kleine vlaamse varianten sceptr, doorbraak en fenixx (of wat het ook moge heten).
Je wil toch niet dat ik, na het lezen van alle verhaaltjes, anti Vlaamse verachtingen, halve waarheden en hele leugens van de officiele anti-Vlaamse Vlaamse drek nog ga geloven dat ze gelijk hebben ook...
Gelukkig dat ik op de alternatieve media kan lezen dat er meer en meer mensen zijn met nog gezond verstand en die hetzelfde denken als ik...

Ik vergeet nooit toen mijn zuster, eerder links genoteerd, standaardabonnee tot en met, mij eens triestig vertelde dat het toch de slechte kant opging met de 'Vlaamse' jeugd met de nadruk op Vlaams...
Dat vele mensen afgeven op de jeugd in het geheel, oké dat is van alle tijden; maar haar ging het om de Vlaamse jeugd...

Toen ik haar heel verwonderd aankeek en zei dat het overal hetzelfde was, heb ik haar heel opgelucht weten ademhalen...
Oké, problemen met de jeugd is van alle tijden en sommige van die problemen kan ik alleen maar onderschrijven maar de Vlamingen wijs maken dat die problemen Vlaamse problemen zouden zijn...

Merci Belgicistische anti-Vlaamse racistische media...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden