Intelligentie kan niet gedefinieerd worden... . Edoch bepaalde hersenactiviteiten die echt tellen voor succes in de tijd van grote samenlevingen die geordend en gesmeerd lopen — moeten zwaarder meegenomen worden in een IQ test.
.... Ik zie telkens weer dat negers moeite hebben het gehele plaatje te zien in een projectplan. Dit is geen toeval meer; dit zit in het ras — denk ik; echter ik kan deze niet staven omdat cijfers bewust niet naar buiten mogen komen.
Off topic: Misschien was Obama daarom ook een geschikte kandidaat voor het grootkapitaal. Deze president kon praten als geen ander (IQ) maar qua bestuur gaf hij bijna alles uit handen aan zijn blanke ondergeschikten; waaronder organisator Hillary Clinton.
Idem off topic Als blanken gaan dansen pakken ze alle geluiden op en laten hun lichaam gaan. Negers pakken er 1 beat uit, meestal de bas, en baseren daar hun dans op. Off topic: de blanke staat voor lul; de neger niet. Vraag je aan een neger een projectplan op te stellen uit te voeren en zet je dit af tegenover de blanke — dan kan je verwachten dat de (..) Vooral in het opstellen, de basis dus, kan je hoofdpijn verwachten.
Klinkt banaal
..maar zet die politiek correcte bril af. Als negers beter kunnen kunnen dansen en dergelijke standpunten als politiek correct worden ervaren; waarom gaat dat niet op voor management.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 juli 2019 om 01:32.
|