Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2005, 09:40   #94
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funghus
Ik las ergens dat Sadam en Ghadaffi vrijmetselaars zijn, net zoals Chirac, Blair, Berlusconi en Verhofstad trouwens. Er zitten veel kersen op de taart. Er wordt heel wat afgelachen achter gesloten deuren. Ze zitten zo te jubelen dat ze in het openbaar duivelse tekens tentoonspreiden. Als Verhofstadt dat ook zou beginnen doen is het pas compleet. Ik zag al foto's van Berlusconi, Clinton, Bush (inclusief vrouw en dochters), wie doet er nog allemaal mee aan het spelletje?

@Tomb: je onderschat hoeveel mensen op hoog niveau moeten slikken om niet te moeten opkrassen of naast hun baan te grijpen. Het is allemaal begrijpelijk, maar ook tamelijk rot.

Hiermee wil ik geen stenen gooien. We zijn allemaal maar mensen en we hebben allemaal onze lessen te leren. Inclusief de mensen daarboven.
Het spijtige is dat de meeste die hierover horen het zelfs in twijfel trekken of zeggen "dit is wel raar", maar verder er geen aandacht aan schenken aan hetgeen er rond hangt... of ze rationaliseren het gewoon met een pseudo-argument. Ik heb iemand tegengekomen die het bestaan van mensen die in 911 inside job geloofden, rationaliseerde als het feit dat deze mensen niet kunnen geloven dat moslims zoiets doen. Nu ik vraag mij wel af wat is er erger, dat Bush het doet of Moslims? Zij reactie was typisch en hield geen steek.

Laatst gewijzigd door exodus : 28 januari 2005 om 09:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden