Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 05:32   #47
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat. Met de traditionele "bier en friet prietpraat" natuurlijk, want bij ons is alles beter, toch? Of bij jullie is alles zo slecht? Eigenlijk hetzelfde. Typische Belgische arrogantie in uw bericht.

't Ja, gelukkig was het zaterdag avond Tresebees die de tractor pakte en dreigde om de wagen met geel-zwarte nummerplaat van de oprit te rammen.
En ga hier echt niet posten wat er uit de mond van een Noord-Brabantse kan komen.
Die scheldnamen deden zelfs mijn rood worden.

Citaat:
Heb nog nooit gehoord vanuit de rest van de wereld dat Nederlands bier slecht is, want anders drinkt men het heus niet. Zeker in de USA krijg je een flinke claim aan je broek met rotzooi.
Wat de rest van de wereld over Nederlands bier denkt kan ons niet schelen, maar de Nederlanders komen speciaal naar hier om hun eigen piswater niet te moeten zuipen.
En in de USA geven ze de voorkeur aan Stella en Jupiler tegenover Heineken.

Citaat:

Ik zeg geen fuck Belgium, dat soort gedrag toon ik niet op dit forum. Dat is uw verantwoording. Past wel bij uw haat voor Ollanders!
't Ja, ook niet verstandig voor een Nederlander.
Een oud-collega van mij noemde hen ,iet zonder reden reserve Belgen.

Citaat:

Ik tegenstelling tot Belgen vergeven wij mensen sneller en zijn wij veel aardiger. Daarom ook dat wij goed overweg kunnen met zij die ons niet haten, onze oosterburen dus.
Jullie oosterburen, zijn dat niet die mensen, die jullie reeds aan de grens opzij zetten met jullie sleurbarakken en daar voor vele van jullie al een einde maakte aan hun vakanties.

Gewoon omdat jullie geen respect hebben voor de wetten en regels die er heersen en denken dat jullie alles mogen?
Jantje is offline   Met citaat antwoorden