Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2019, 09:30   #5
mjers
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik begrijp eerlijk gezegd de kiezer ook niet.

Moet nu elke mens echt zelf persoonlijk eens een negatieve ervaring tegen komen met zo'n kwast, vooraleer hij gaat stemmen voor een partij die een iets steviger lik-op-stuk beleid voorstaat?

Welke vader of grootvader van een pubermeisje van 14 die graag gaat zwemmen, leest wat er gebeurt in zo wat alle openbare zwembaden, en kan dan nog op een moslimpartij stemmen?
Ik denk dat vele mensen niet voor het VB stemmen omdat de partij uit heel wat "klojo's" bestaat. Zie Dominiek Sneppe, om beschaamd van te worden, en zo zijn er nog heel wat voorbeelden... mijn mening uiteraard...

Ik heb ook niet op het VB gestemd. Hoewel ik wel met heel wat standpunten akkoord ben. Maar volgens mij is de partij nog niet "volwassen". Ik heb op de open VLD gestemd omdat zij de partij was die de grootste belastingvermindering voor de werkende mens zou teweegbrengen (in theorie uiteraard).
Een stem die ik mij ondertussen al sterk beklaag.

Daarbij heb je ook zo'n 1 miljoen mensen die blanco hebben gestemd. Veel mensen die tegen de huidige politiek zijn, maar niet durven te stemmen voor het VB.

Als de partij echt volwassen wordt, dan pas zullen de mensen in grote getale op hen stemmen.
mjers is offline   Met citaat antwoorden