Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2019, 08:32   #82
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Merk ik enig antisemitisme?
Ik kwam daar vroeger veel, zolang we niet over de Palestijnen begonnen kwam ik heel goed overeen met die mensen.
Die militairen zijn daar omdat ze een potentieel doelwit vormen voor extremistische moslims. Die laatste bestaan, zijn met veel en deinzen nergens voor terug.
Ik denk dat de Marokkaanse gemeenschap in Belgie eens in eigen boezem moet kijken hoe het kan dat er zoveel gerecruteerd werden door de koppensnellers van IS.
Overigens terloops ze veseffen het zelf niet maar ze passen heel goed in de Amerikaanse en Israelische strategie om de Arabische wereld dom en achterlijk te houden. Iemand als Nasser die de Arabische wereld wilde moderniseren, daar zijn ze bang van.
De meeste moslims zijn tamelijk modern, hoor. Als je verder dan de hoofddoek kan kijken.

En niks antisemitisme. Ik ben blij dat m'n dochter niet naar een joodse school zal moeten:

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/n...etel~a889963c/

“Waarom moeten Joodse vrouwen hun hoofd kaal scheren?”
Altintas vraagt zich in één beweging af waarom Freilich de lijn dan niet doortrekt. “Waarom hebben joodse meisjes niet het volledige lessenpakket op hun geprivatiseerde scholen? Waarom worden ze zo ver van onze verlichte waarden en normen opgevoed? Waarom moeten de Joodse vrouwen op hun eerste huwelijksnacht hun hoofden kaal scheren en een pruik dragen? Waarom moeten de Joodse mannen in het heetst van de zomer hun zwarte gewaden dragen? En dat allemaal uit geloof... maar alleen die ene hoofddoek is uit onderdrukking?

Dat uitgerekend een jood over de onderdrukking van de vrouw bij de moslims begint.

Maar heerschap freilich vliegt wel vaker uit de bocht
https://m.standaard.be/cnt/dmf201908...=3402437416340
Michael Freilich vliegt al voor derde keer uit de bocht

Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 augustus 2019 om 08:39.
Guinevere is offline