Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2019, 09:32   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Enerzijds begrijp ik De Wever dat hij niet kon "weerstaan" aan Freilich's verkiezings-participatie, er wonen tenslotte zo'n 20.000joden in Antwerpen. Anderzijds had hij dat soort problemen moeten voorzien, Freilich is als jood even extreem als de eerste de beste islamiet. En dat hij door Groen is aangevallen, hoeft niet te verbazen, aangezien heel die partij stikt van de islamieten, tot de voorzitter toe.
Hij heeft het officiële NVA standpunt tegengesproken he zipper. Ge moet dat niet op de Groenen steken.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20190801_04538719

Citaat:
Terwijl België, en ook de N-VA, bij Israël aandringt op financiële compensatie voor het afbreken van ontwikkelingsprojecten, vraagt N-VA-Kamerlid Michael Freilich net het omgekeerde: een boete voor België en een factuur voor de kosten.
En ja, iedereen, ik ook heeft ambras voorspeld met Freilich.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden