Discussie: De EV-concurrentie
Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2019, 09:53   #942
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Wanneer wordt de Tesla Roadster geleverd? Wanneer zien we de eerste objectieve testen en niet de -volgens veel autojournalisten onware- marketingcijfers van Tesla? Hoe dikwijls gaat de Tesla roadster voluit kunnen gaan alvorens de accu's plat zijn? Wanneer start eigenlijk de productie? Allemaal vragen waar Musk heel vaag bij blijft. Eigenlijk is er op geen enkele vraag een deftig antwoord. Ik kan ook een E-sportwagen voorstellen. Heeft 3000PK, 20000 Nm koppel, gaat in 1 seconde naar 100 km/uur en heeft een actieradius van 1000 km. Ik kan schetsen maken, een prototype (lege kas) en er een fantastische show rond draaien. Komt uit rond 2035 of iets later. Reserveringen kunnen al mits voorschot van 50000 euro. Komt dergelijk iets iemand bekend voor? Voor diegenen die het juist hebben inderdaad Musk met zijn Roadster.

Een Porsche Boxster gehad Oké ik stop mijn discussie. Ik kan moeilijk een volwassen man serieus nemen die met een Boxster rijdt of gereden heeft. Dus jij zat vroeger veel op maandagavonden in discotheken genre Carré. De avond van de betere kappers en hun vrienden.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden