Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2005, 19:10   #72
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ik ben het helemaal met je eens, ik maak echter één bedenking hierbij, nl. jouw absolute overtuiging (zo klinkt het toch in je post) dat de échte bedoeling van het VB blijkbaar eerzamer zou zijn.
Ik denk niet dat het een gewone fout van hen is, maar dat dit écht een kleurbekenning is.
Als ze konden dan zouden ze het getekend hebben om de schaapsvacht nog wat langer te omhullen, echter, dat zou hun achterban niet gepikt hebben.
Conclusie, de nazi-sympathiserende achterban die ze hebben willen ze helemaal niet kwijt blijkbaar, integendeel.

Je kan veel over VB zeggen, de top is niet dom, dus is 't geen 'foutje' maar een weloverwogen daad.
Fout. Ik denk ook dat het VB een kans heeft voobij zien gaan en in de val gelopen is van de PC's. Het EP heeft gewigerd het antisemitisme van links en allochtonen te veroordelen en ook daarom zou ik er tegen gestemd hebben en onmiddellijk een duidelijke verklaring erover afgelelgd hebben.

Niemand die trouwens kraait over het echte antisemitisme van de moslimlanden in de VN zoals Mia Doornaert gisteren op een forum schreef:

"En nog iets. Ik weet dat het Israëlisch-Palestijns conflict een zeer pijnlijk conflict is. Maar dan nog vind ik het van een ontstellend gebrek aan humanisme getuigen dat de moslim-landen zich in de VN verzet hebben
tegen de herdenking van de verschrikking die Auschwitz en de uitroeiingskampen waren. Dat men de politiek van Israël bekritiseert is niet meer dan normaal, maar jodenhaat is, zoals elk racisme, verwerpelijk."