Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur
Omdat ik die vetzakkerij niet kan uitstaan. En hun verwijfd gedrag. Voor mij is het een man die samen is met een vrouw, punt. Een man die in het achterste van een andere man zit is niet natuurlijk! Doe eens normaal. Ook die sommigen die echt verwijfd doen. Zou er niet veel fake aan zijn? Nu ze doen maar wat ze zelf willen maar ik moet niets van dergelijke soort hebben. Een homofiel, lesbienne of zelfs een bi hoef ik niet in mijn vriendenkring. Als ik het weet zal ik zelf nooit geen contact meer zoeken. Maar sommigen zullen het wel heel goed kunnen verbergen. En neen ik heb zelf geen negatieve of wat dan ook ervaringen met die soort. Voor mij is dat gewoon een brug te ver.
|
Je kan holebis niet uitstaan.
Ok, dat is je recht.
Maar ik lees nog geen reden waarom jij ze in de gevangenis wilt steken, of wilt executeren.
En we lezen ook niet waarom hun gedrag jou zo stoort.
Stoort hun gedrag jou meer dan het gedrag van een vrouw die zich overvloedig parfumeert en dan vb. het openbaar vervoer neemt waar jij ook op zit?
En op die tram: als daar een puberstelletje wat zit te muilen? Storen twee pubers van hetzelfde geslacht die hetzelfde dan doen, je meer? Wat precies van hun gedrag stoort je meer?