Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2019, 08:49   #451
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zouden o-vld en cd&v energie verspillen om die bombastische en romantische woordenkramerij er proberen uit te halen of aan te passen ? Gewoon "OK" zeggen, en over ernstige onderwerpen proberen een punt te maken.
Tuurlijk gaan ze ok zeggen.
Je kan niet in de voormiddag zeggen dat we best wat chauvinistischer mogen zijn, en fier op ons onderwijs, op onze werkende klassen enz.
en dan 's namiddags zeggen dat dat maar voor te lachen was.

Wat mij persoonlijk betreft: ik hou niet van dat bombastisch gedoe. Maar ik ben op meerdere gelijkaardige vlakken emotie-loos. Ik kan niet supporteren voor een sportploeg of voor een individuele atleet. Ik waardeer wel mooi spel en prachtige prestaties.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden