Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Uiteraard. Omdat, wat Epstein destijds interesseerde, was van zo veel mogelijk te profiteren van meiskes van 14 tegen een goeiekoop prijske dat flink onder de markt lag.
|
3000 dollar voor een uurtje seks, flink onder de markt?
In Nairobi kost seks met een 14 jarige 5 euro...
Die man was gewoon onnozel dat hij Amerikaanse meisjes gebruikte. Als hij hetzelfde had gedaan in Azië, Latijns Amerika of Afrika had er geen haan naar gekraaid.
Garry Glitter kwam in de problemen omdat jij 10 jarige meisjes, en nog jonger, misbruikte, en dat wekt ook in Zuid-Oost Azië woede op.
Er zijn, zoals ik hierboven schreef, talloze Europeanen en Amerikanen die naar zulke landen gaan om jonge meisjes (of jongens) te neuken. En ook vrouwen doen daaraan mee. Ik heb het nu over miljoenen... Thailand, Filipijnen, Gambia, etc. ,
Als ik het vliegtuig neem naar Zuid-Oost Azië zit dat altijd vol met westerse (en Arabische) mannen van middelbare leeftijd raar toch niet?
Overigens die Arabieren leven ook in een restrectieve maatschappij en zoeken seksuele vrijheid op, je kunt dat wel vergelijken al zijn de restricties anders dan hier, maar evenzeer cultureel. (seks buiten het huwelijk, homoseksualiteit, etc. is er taboe. Arabische homo's, waaronder de koning van Marokko, gaan massaal naar Europa om zich daar in het hedonisme te storten, je kunt dat vergelijken, sekstoerisme door culturele verboden)
Deze kwestie vind ik interessant gewoon omdat ik zulke zaken in Kenia dagelijks zie, en ook Europeanen doen er massaal aan mee. Nogmaals zelf zegt het me niets, maar het is wel een zeer wijdverbreid fenomeen.