Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2019, 22:01   #218
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Een minuut stilte houden voor eender wie heeft te maken met respect, al is het je tegenstander. De enige uitzonderingen die ik ooit meegemaakt heb zijn 'nieuwe belgen' verenigingen uit het Antwerpse en de limburgse cité's die te veel tekenen van generatielange inteelt hadden om het respekt hiervoor niet op te brengen.
Wat Anuna probeert te doen is mensen bekeren en zuivere propaganda voeren. Dat heeft niets met respect te maken en het getuigt van een zeer beperkt niveau van intelligentie om dit op een festival op zo een manier te proberen. Wanneer ze een annonceke zou zetten dat ze haar religie probeert te verspreiden om uur X op plaats Y op de wei, zal niemand hier aanstoot aan nemen (maar zal er ook geen kat naar komen kijken). Jammer maar helaas voor de klimaatextremisten.
De dikke pens uit 't kamp is hier trouwens ook schuldig aan. (Tenzij hij het ook niet heeft staan op klimaatextremisten en het daarom liet doorgaan)
De manier waarop is misschien niet de juiste. Maar het is toch de jonge generatie die zal moeten nadenken hoe het verder moet met deze planeet.
Als ik gisteren te zien en te horen krijg dat er zich zelfs in het noordpool ijs microdeeltjes van plastiek bevinden stel ik me toch vragen hoe we eigenlijk bezig zijn. Daar even bij stilstaan is misschien toch niet altijd te veel gevraagd ?
En nogmaals ik heb geen nakomelingen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden