Citaat:
Hoe durft die hautaine trut de mensen van de VDAB zo voor schut te zetten.
Alsof ze bij de VDAB enkel incompetente mensen hebben.
Eer je bij de VDAB geschorst wordt, moet er wel een zéér goede reden zijn gevonden. 'Zomaar' gooien ze je daar niet van 'den dop'. Men moet immers een procedure volgen en bij de geringste fout gaat de transmissie niet door, zelfs al is de werkzoekende in de fout gegaan.
Dit is een kaakslag voor de ambtenaren van de VDAB die hun job proberen uit te oefenen.
En het kaf, dat zich tussen het koren van de werklozen bevindt, zal vlug de manier vinden om hun stempelgeld nóg langer te ontvangen.
Wanneer leren de mensen eens dat haar borstgrootte zeker niet in verhouding staat met haar verstand?
Maar het is alom bekend dat men in de walen niet wil weten van mensen van de dop gooien, hoe werkonwillig ook.
Nu is er een extra manier om die mensen dan toch maar weer van een inkomen te voorzien.
Ik zie er weer een natte droom in van de machtigste man van het land, die weer geil zal worden van al de mannen die op hem gaan stemmen.
|
Luister eens hier want ik vind dat je toch ook je boekje te buiten gaat.
Bij de RVA of beter gezegd de VDAB zijn ze ook niet dood van hun eerste leugentje. Ik herinner me nog zeer goed enkele jaren terug toen mijn zoon van school af was en hij naar daar moest het volgende want ik was meegegaan. Ze stelden hem wat vragen, vulden een blad in en lieten hem tekenen. Na zijn handtekening pakte ze terug haar stylo en begon er nog eens van alles bij te schrijven zodat hij geschorst zou geweest zijn. Ik ben zo kwaad geworden dat ik haar papier uit haar handen heb getrokken en vervolgens een klacht heb ingedient. Ik heb die klacht op één been gewonnen en zij heeft haar standje gehad.
Bovendien zijn er in samenwerking met de vdab/rva een pak maatregelen om jongeren en ouderen aan werk te helpen en heel dikwijls worden er zware premie's betaald aan de werkgever hiervoor. Geen enkel die daar werkt geeft u daar uitleg over maar het is wel in samenwerking nochtans. Hun repliek is altijd dezelfde "zeg wij zijn geen sociale instelling en we trekken ons dat niet aan".
Ja hallo!
Voor de rest is het "kijk eens op de computer" en schrijf u in bij de interim. Zeg zij zijn wel de werkagentschap bij uitstek hé.
En arrogant, mensen afdreigen, roepen en snauwen daar kunnen ze ook nog wat van. Behalve als je van de sabena komt, of een dokter zou zijn want dan is alles poeslief.
Weet je wat het is? Alle arbeiders worden ingeschreven als zijnde officieel domme kloten die niks waard zijn! En zo ook behandeld.