Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON
Ik vind dat de aanhangers van La BELGIQUE en de Franstalige meesters hier verdomd een groot woord hebben maar blijkbaar wel Nederlands kennen. Ik vraag me wel af wat sommige duidelijk Fransgezinde posters hier op een Vlaams forum komen doen,,, ???Schelden en stoken??? Waarom zou Vlaanderen geen eigen vlag mogen hebben??? Die vlag is altijd geel/zwart geweest. De Fransgezinden zijn blijkbaar vergeten hoeveel duizenden van onze jongens de dood ingejaagd werden door Franstalige officieren in WOII . Denken die echt dat de Vlamingen "dat" vergeten zijn? Ik in ieder geval niet, van mijn familie liggen er drie in de Westhoek en die gedenken wij nog ieder jaar.. Voor ons GEEN FRANCOPHONE OVERHEERSING MEER.
|
En ik zal nog eerder creperen dan dat ik de fascistenvlag van de collaborateurs uit WO II die mijn grootvader thuis zijn gaan ophalen en op de trein gezet hebben naar Duitsland voor slavenarbeid als symbool van mijn volk/natie zal aanvaarden.
Vlamingen zijn trots op hun vlag, die hun eigen verkozen parlementsleden in hun eigen parlement hebben gekozen :
Dwepers met het fascisme van WO II en de collaboratie spuwen op hun eigen vlag, en lopen liever achter symbolen van Staf Declerq.
Uitschot...