Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2019, 21:28   #477
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ah, OK. IK had al halvelings verwacht dat je zou beginnen over die Glocke en andere Nazi-technologie op het einde van WO II.

Dus UFO's zijn eerder iets links volgens u? Geldt dat ook voor Bigfoot en het Monster van Loch Ness?
Wel, tenminste iemand die dit opmerkt. Haunebu en Co is mij bekend. De nazi's-technologie was inderdaad iets om 'U' tegen te zeggen. Zonder twijfel en in veel opzichten. Onvoorstelbaar wat die nazi's technologisch aan het bedenken waren. Of het allemaal zou gelukt zijn, is weer een andere vraag. Maar Haunebu? Het zou zeker kunnen, maar hmm… te weinig echte feiten. Alhoewel...

Wat Big Foot betreft: ik heb dit nooit helemaal uitgesloten, maar er zijn een paar eenvoudig feiten die maken dat dit wezen meer dan zeker naar het rijk der fabelen moet worden verwezen. Heel eenvoudig: men heeft nooit-voor zover ik weet- uitwerpselen gevonden van dit dier, noch een skelet. En die dingen had men zeker vroeg of laat moeten vinden.

Loch Ness, gezien de beschikbare maar weinig overtuigende informatie, bestaat niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 21:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden