Oké, ik had het fout. Jouw reactie was meer "Ik begrijp niet wat jij bedoeld, dus na een aantal ontwijkende antwoorden die niks met het gezegde te maken hebben val ik terug op het idee dat jij mijn theorie niet begrijpt." Wat overigens niet waar is. Niemand hier snapt jouw theorie niet, want je spelt hem in elke post die je maakt bijna compleet uit. Zo moeilijk is hij niet te begrijpen.
(Je mag de koekjesregen trouwens ook vervangen voor vrede op aarde, ongelimiteerde technologie en gelukzaligheid voor iedereen, als dat volwassener klinkt. Of zeg een universum waarin mensen jou geloven. Zelfde argument, het best denkbare universum is een of ander fantastisch universum, niet het echte universum. Dat wel denken getuigd normaal gesproken van een gebrek aan fantasie.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus
De complete waarheid is mijn atoomtheorie, die overigens niet simpel is.
|
Maar ik begrip hieruit dat dat nooit het hele verhaal kan zijn, omdat jij hier beweert dat jouw theorie het universum compleet verklaart. Ik herinner me niet dat je ooit iets geschreven hebt over zeg hoe zwaartekracht precies ontstaan en welke formules daaruit volgen waarmee de beweging van sterren perfect te modelleren is. Want dat is een punt waarop de wetenschap nog wat moeite heeft, als jij ons daar even de complete waarheid zou kunnen geven, een testbare hypothese die als bewijs dient voor jouw theorie, dan heb je zo tien procent van de wereldbevolking bekeerd.