Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2019, 12:20   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik raad je toch aan eens een database te bekijken van de huidige electrische voertuigen, en vooral hun talrijke snellaadmogelijkheden:
https://ev-database.nl/vergelijk/goe...ektrische-auto

Om lange reizen te maken neemt men best geen stadsautootje, bij voorkeur eentje die +300 km aankan en die dan bij een rustpauze relax kan opladen aan een DC-snellader. (CCS - Chademo - SuC naargelang merk)
Het is ook niet verboden een lange reis in te delen in 2-3 etappes.
Dan kan men over nacht ook trager of traag bijladen in het Hotel (of in de buurt op een E-parking).
Mijn tekst hierboven is onduidelijk gesteld.
Zo precies of ik steek de draak met elektrische voertuigen.

Ik preciseer: als je een bepaalde mobiliteit wilt consumeren, dan moet je de juist modus kiezen.
En dan vind ik het duidelijk: op dit ogenblik zijn elektrische voertuigen en de nodige infrastructuur nog niet geschikt om "lange reizen" te maken.
Omgekeerd: als je nooit meer dan 50 km per dag rijdt, en je hebt de mogelijkheid om thuis te laden, dan is een elektrisch voertuig wel degelijk geschikt.

Maar geen nood: ik heb geduld.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden