Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Hier post je andermaal een flagrante leugen.
In de bewuste topic spark 161 man zich uit tegen elke vorm van censuur.
Iemand die revisionisme en negationisme wil toelaten, hoeft er daarom niet mee akkoord te gaan.
Het is niet omdat ik frietkoten toelaat dat ik graag bouletten eet.
Het is een smerige aantijging om iemand voor racist uit te maken omdat hij tegen censuur is.
Het zijn juist de voorstanders van censuur die er een totalitaire, dictatoriale en fascistische visie op nahouden.
Als je bovendien sommigen hun bruine verleden in aanmerking neemt, is het niet eens verwonderlijk..........
|
Flauwe kul. Je probeert je persoonlijke actie om het negationistische debat weer op gang te trekken andermaal te minimaliseren. Die topic van je is niks anders dan het zoveelste nummertje om de neonazi's op dit forum ter wille te zijn.
In Amerika beweren wapenhandelaars nog steeds
dat het niet wapens zijn die mensen doden maar mensen die mensen doden. Ik ben het daar helemaal niet mee eens. Ik ben voor de afschaffing van de wapenhandel. De negationisme- en antiracismewet is zo'n wet die tot doel heeft (ideologische) wapenleveringen en het bezit van dergelijke wapens (tools) aan extreemrechts te verbieden, dit om onnoemelijk veel leed aan (voorbije èn toekomstige) slachtoffers van de neonazi's en de racisten te besparen. Jouw topic wenst enkel de doos van pandora te openen, zonder verantwoordelij te willen zijn voor de konsekwenties daarvan. En wat uit dat doosje springt weten we ook al.