Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2019, 08:06   #1100
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Kom,kom ,mijn beste,voor iemand die telkens weer zegt dat hij zoveel moeite niet meer gaat doen,doet u steeds weer meer en meer moeite....

U hebt écht tijd te véél,en dat voor een "werkman".....

Ik ben op rust. Dus ik heb tijd zat.
Mocht het U storen dat een werkman op rust gaat of is of ziek is dan moet je in de politiek gaan. Daar kan je werkmensen ongestoord afmaken en nadien zelfs genieten van parlementaire onschendbaarheid.
Maar goed! Ik ken uw mening. Voor zover dat je nog iets weet over werkmensen mag je dat ook verkondigen. Voor mij heeft het nog weinig belang.
Dat je wil deel uitmaken van een roedel honden is uw zaak maar getuigt niet van dapperheid. De kleinste hond is de gevaarlijkste om in uw kuit te bijten als je het erf verlaat. Als gij ooit Napoleon wordt dan mag je schrijven :"Wij denken dat....." Het leger waarover je dan beschikt mag toch niet denken.
Hadden we het nu over taalfouten of niet? Eigenaardig is wel dat onnozelaars er mogen mee beginnen en denken dat ze deel uitmaken van een debatgroep. Sterke argumenten. En met zulke zever wordt dit hele forum dagelijks volgeklad. Dus kom mij niet vertellen dat ik tijd teveel heb.
Weer een sterk argument! Het bewijst nog maar eens uw gehalte.
Ksst!!!! Kruip terug in uw roedel vent!

Laatst gewijzigd door werkman : 23 augustus 2019 om 08:15.
werkman is offline   Met citaat antwoorden