Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2019, 16:40   #258
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
NIET LIEGEN!
het ging over wapens toen Schoof (NVA) de geweldige opmerking maakte dat gij zo rechts waart in uw opinie over cannabis. Ik maakte dan de terechte opmerking dat gij enkel over cannabis rechts zijt, over al de rest zijn uw opvattingen links/extreem links, bvb over wapens.

ik heb nog andere analogien gemaakt:

Bvb: als iemand een tattoo op zijn lichaam zet dat een nazi symbool is, kan hij daarvoor door zijn werkgever ontslagen worden?

Ik schud ze uit mijn mouw alsof het niets is.
als iemand zichzelf uithongert (anorexia) moet de overheid ingrijpen?

als iemand zichzelf verwondt, moet de overheid ingrijpen? Nu is er zelfs een expertise centrum, moeten we dat blijven betalen? wil u daarvoor betalen met uw belastingsgeld?

Nu worden gevangen van bepaalde grove misdaden, bvb zelfmoordterroristen, permanent gecontroleerd opdat ze geen zelfmoord zouden plegen. moet dat afgeschaft worden?
Irrelevant