Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ja, dat is een leugen, omdat ge gemakkelijk kunt terugscrollen, en het checken.
|
Scroll eens terug naar de post waar jij mij beschuldigde van het goedkeuren van verkrachting.
Citaat:
maar als ge over alles links denkt, maar toevallig over uw eigen hobby rechts (in uw voordeel), dan is het hypocriet.
|
Zoals je in mijn antwoord kan lezen blijf ik consequent over mijn standpunt "je doet met je eigen lijf wat je wil".
We zullen eens zien wat je er tegen in te brengen hebt.
Citaat:
ik zal het anders uitleggen: als ge voor overheids controle zijt voor alle gevaarlijke zaken, maar 1 uitzondering maakt op die regel, en dat is 'toevallig 'uw gevaarlijke zaak, dan is dat ...
|
een veronderstelling van u die ge uit uwen Aliexpress glazen bol hebt gehaald.
Citaat:
nee nee nee! het gaat niet over legalisatie in uw discussie met Schoof, het ging over het feit of een overheid zijn burgers tegen zichzelf mag/moet beschermen!
|
Echt?
Heb je echt niks beters ete verzinnen?
Citaat:
rechts zegt nee, links zegt ja.
|
Links en rechts zeggen voor mijn part wat ze willen. Het zal me worst wezen.
Ik onthoud in ieder geval dat jij denkt dat ijveren voor de legalisatie van cannabis een rechts standpunt is.
Citaat:
maar welke van de 2 is het nu? mag de MIVB de buschauffeur met een nazi tatto (die altijd onzichtbaar was tot een bepaald personeelsfeest) ontslagen of niet?
|
Wat die MIVB chauffeur met die passagier doet heeft niet met mijn standpunt te maken. Mijn standpunt gaat over iemands eigen lichaam. De passagier is niet die chauffeurs eigen lichaam.
Citaat:
Liberaler dan schoof (NVA)
|
Is dat alles? Je zaagt dagen aan een stuk de oren van mijne kop om antwoorden op uw analogieën omdat je denkt dan te kunnen bewijzen dat ik niet consequent ben en als ik dan eenmaal antwoord op uw geniale analogieën geraak je niet verder dan "Liberaler dan schoof"?
Ik onthoud dat je me dus niet kan betrappen op inconsequenties.
Citaat:
dus de overheid mag niet colloqueren?
Liberaler dan schoof (NVA)
|
Is dat alles? Je zaagt dagen aan een stuk de oren van mijne kop om antwoorden op uw analogieën omdat je denkt dan te kunnen bewijzen dat ik niet consequent ben en als ik dan eenmaal antwoord op uw geniale analogieën geraak je niet verder dan "Liberaler dan schoof"?
Citaat:
rechtser dan schoof (NVA)
|
Dus, als die 2 autohandelaars tegen 180 over de Houtlaan in Wijnegem scheren in hun porsche, en tegen een boom rijden, moet de overheid dan een ambulance sturen? de kosten dragen?
is dat dan niet 'hun lijf, hun beslissing'?[/quote]
Ja, want dat kadert in hulpverlening. Als uw autohandelaars op de Houtlaan in Wijnegem dan die hulp weigeren rijden die ambulanciers onverrichterzake terug.
Allez. Waar zijn we nu na dagenlang van uw gezaag geëindigd?
Uw beschuldigd mij van inconsequent redeneren. U gooit me een hoop analogieën (geniale zelfs) voor de voeten waarvan u verwacht dat u uit mijn antwoord mijn inconsequentie kan aanduiden. Tot wanneer ik dan daadwerkelijk antwoord en u plots niet verder meer geraakt dan "rechtser dan schoof".
We besiuiten dus dat u mijn op mijn standpunt "mijn lichaam, mijn beslissing" niet kan pakken op enige inconsequentie.
Hebben we daar (weeral) dagenlang voor naar uw gezaag moeten luisteren?
Heb jij me daar dagenlang voor lastig gevallen met uw analogieën?
Om dan te kunnen besluiten dat daar niets inconsequent aan was?
Kan je echt niet beter dan dat?
Komaan geert! Toon me nu eens aan waar ik niet consequent ben? Waar ik andere standpunten inneem als het over iets anders gaat dan cannabis dan wanneer het wel over cannabis zou gaan.
Toon me eens aan waar ik me schuldig maak aan inconsequentie tov mijn standpunt "mijn lichaam, mijn beslissing".