Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2019, 10:10   #293
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw geheugen is voor verbetering vatbaar!

Hier: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=146

schoof: Een gemeenschapspartij staat voor het principe dat we toch voor mekaar moeten zorgen, en mekaar behoeden voor gevaren die, als we ze negeren, direct doorslaan in asociaal gedrag.

Ik heb dus gelijk, de discussie ging over het beschermen van de burger tegen zichzelf.
Volgens mijn argumenten mogen de opbrengsten van legale cannabis gebruikt worden voor o.m. preventie en verslavingszorg. Ik heb dus helemaal niets tegen 'voor elkaar zorgen'. Ik ben enkel niet te vinden voor de verplichting.
Ge hebt dus geen gelijk.

Citaat:
Néé, opnieuw verwijs ik naar de post van Schoof: Jij wil de balans een beetje meer naar rechts doen opschuiven. Dat is een visie. en dat gaat over de overheid die de burger beschermt als de burger zichzelf beschadigt.
Ik bied de burger evenzeer bescherming aan maar ik ben niet zoals schoof voor de verplicht te aanvaarden hulp.

Citaat:
Ik ben het eens met schoof, het is een barmhartige overheid die mensen tegen zichzelf beschermt. het is een kille neo liberale maatschappij die mensen aan hun lot overlaat.
Ik laat ze niet aan hun lot over. Dat is zo weer maar eens één van uw veronderstellingen.

Citaat:
Euh?? wa?? Dit is wartaal! ik heb toch niets over een passagier geschreven ??
Nee, nu zie ik het ook. De MIVB neemt aan wie ze wil. Als de MIVB problemen heeft met die tattoo is dat hun goed recht. Net zoals die chauffeur het zijn recht is die te zetten.

Citaat:
maar ge snapt het niet eens?
Ik denkt dat eerder jij mijn principe "mijn lijf, mijn beslissing" niet snapt.

En zeker al niet meer weet hoe je me op dat punt inconsequentie kan verwijten.

Citaat:
Moet gij dat als belastingbetaler betalen? De maandenlange ziekenhuis kosten? Waarom heeft dat dan zo lang geduurd? En op een aantal vragen heb ik geen antwoord gekregen hé!
Gaan we het zo spelen ja? Triestig hoor. Je gooit me een rattennest aan vragen voor de voeten en zolang ik er ook maar op eentje niet geantwoord heb denk jij dat je gelijk hebt?
Denk jij echt dat ik niets beters te doen heb dan al uw vragen te turven?

Citaat:
moet er een expertise centrum zijn voor zelfverwonding?
Ik zie niet in waarom niet?
Citaat:
Het enige waar gij op geantwoord hebt is:
Anorexia patienten (die mensen moeten het zelf weten) en zelfverwonding (half) .
Ja, en?
Was in mijn antwoord ergens enige inconsequentie te vinden?
Nee he?

Citaat:
het tattoo voorbeeld, daar wacht ik nog op een antwoord, en het ongeval met de Porsche, en het expertise centrum voor zelfverwonding.
Tattoo, zie hierboven. Expertisecentrum, zie hierboven.
Porsche? Herhaal de vraag nog eens want ik weet echt niet meer wat de situatieschets daar juist was.

Citaat:
het is ook verboden voor cafe houders om nog alcohol te schenken aan een duidelijk beschonken klant. gij vindt dus ook: afschaffen die wet.
Dat heeft weer niks met mijn punt te maken.
Die klant mag voor mij zuipen wat hij wil, net als die cafebaas mag beslissen hem geen alcohol meer te geven.

Laatst gewijzigd door BigF : 25 augustus 2019 om 10:11.
BigF is offline   Met citaat antwoorden