Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2019, 16:24   #71
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
De schadenfreude bij deze meisjesruzie is intriest...

Iets wat normaal een deel is van een groeiproces van elk individu, met vallen en opstaan, met fouten en leren,... ligt nu gewoon open en bloot voor mensen die niet betrokken zin om lekker mee te lachen...

Ik vraag me af, wanneer gaan ze psychologisch breken, Anuna, Kyra,...?

Als zelf politiekers het moeilijk krijgen als ze onder druk staan (remember de wenende Muyters), wat dan niet gezegd van tienermeisjes?...

Ik zou toch denken dat de ouders mogen ingrijpen nu en in bescherming nemen.

...en ondertussen spreken we al totaal niet meer over de kern van de zaak: het klimaat.

Sigh
Meisjesruzie, tienermeisjes...

Aan de ene kant moeten ze serieus worden genomen door de politiek, dienen ze een podium te krijgen om hun (vaak terechte) standpunten mee te delen... maar aan de andere kant zijn het slechts tienermeisjes.

Het is het één of het ander hé.

Ik merk dat nog harder bij Greta Thunberg. Politici moeten naar haar luisteren, in tal van landen mag ze met regeringsleiders spreken... maar als iemand dan kritiek geeft, zegt men tegen de criticus dat hij zich moet schamen om een tienermeisje zo aan te vallen.

Als je serieus wil worden genomen in de politiek, geldt dat ook wanneer er tegenargumentatie komt. Ofwel speel je mee, ofwel niet.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden