27 augustus 2019, 10:08
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
In het Arabisch misschien wil je zeggen???
Ik had het wat de Walen betreft niet over jou maar in het algemeen...
En wat dat bekakt zijn betreft, indien jij de Belgische geschiedenis, de Belgische ingesteldheid, de Belgische bekaktheid tegen het Vlaamse deel van haar bevolking weigert te zien... is dat jouw zaak en niet de mijne...
Waar zeg ik dat de Vlamingen beter, hoger... zijn dan de Walen... maar ze zijn anders en leggen andere klemtonen. Meer economische indien je wil; maar voor mij kan je zonder economisch gestaafd te zijn onmogelijk een blijvende sociale politiek voeren... en zij die beweren dat ze dat wel kunnen zijn in mijn ogen enkel in handen van het grootkapitaal waar ze zogezegd zo op afgeven...
Ten andere hoe kunnen de Vlamingen uitwassen in de Vlaamse politiek, waar ik niet blind voor ben, tegenwerken, afremmen, uitroeien, als bovendien die uitwassen dikwijls een gevolg zijn van het Belgische gedoogbeleid ten aanzien van die uitwassen en de uiteindelijke financiële macht nog altijd bij la Belgique ligt... en ook de gesubsidieerde Vlaamse media Belgisch is en zelfs regelrecht anti-Vlaams, die dan ook meestal haar ogen dichtknijpt...
|
Verdeel en heers.
|
|
|