Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2019, 15:43   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Toen ik 15 was ging ik naar school met een tshirt waar een doodskop op stond. Het was 30 graden buiten en ik mocht van de directeur de hele dag met een wollen trui uit de verloren voorwerpen rondlopen. De dag erna had ik die tshirt niet meer aan...

Nu loopt men naar de rechtbank voor dergelijke onzin en men krijgt dan nog eens gelijk op de koop toen. En de rechters zijn dan verwonderd dat ze wereldvreemd genoemd worden.

Is het nu eigenlijk zoveel gevraagd om gewoon te doen wat de school vraagt? Staat het u niet aan, zoek een andere school.
Er is in het verleden in K&K eens een draadje over geweest en ik denk dat het ook de beste optie is om al die problemen met kleding en bepaalde godsdienstgerelateerde tekens de kop in te drukken en dat is uniformpje dragen op school zoals sommige andere landen het ons al voordoen.

En daar gaat men nog een stapje verder zelf.

Chinese schools are using ‘smart uniforms’ to track their students’ locations.

Niet eens met de kledingdracht op school: Buiten!