Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2005, 17:10   #15
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago
[size=3][font=Times New Roman][size=3]Oke [/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Eerst en vooral laten we daar toch heel duidelijk over zijn![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Wa horion heeft gedaan is afschuwlijk!![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Maar hij zit nu al 20 jaar vast![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]In belgie is levenslang normaal 12 jaar zitten!![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Overlaatst hebben ze(met de nodige mediaaandacht)het laatste CCC kopstuk vrijgelaten![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Die zegt bij het verlaten van de gevangenis”ik blijf staan achter mijn daden”(toch drie brandweermannen bij gedood)![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Voor mij part mogen ze die onmiddellijk terug steken![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Hij blijft een gevaar voor de maatschapij![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Hij heeft geweld gebruikt om zijn politieke overtuiging op te dringen![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]En vooral nooit SPIJT betoont![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Toch mag hij gaan![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Horion heeft in de gevanenis zijn diplama’s behaalt(denk zelf da hij brai heeft geleerd)!![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Heeft zijn spijt betoogd voor zijn daden.[/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Is een modelgevangenen![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Hij heeft recht op een laatste kans![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Zelf in den topic staat er een verwijzing naar "territoriaal bevoegdheid conflict"[/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]En wa heeft da met invrijstelling voorwaarden te maken![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Die commissie moet beslissen of iemand nog kan functioneren in de maatschappij en of die nog een gevaar kan zijn![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Mijn inziens is die ccc’er veel gevaarlijker dan horion en toch is hij al vrij en horion niet![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Toch raar da de vervroegde vrijlating(aanvraag) van hem weeral in de media komt terwijl van den ccc’er we alleen het voldane feit zagen![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Da alleen zegt eigenlijk genoeg![/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]Iemand heeft beslist dat hij niet vrij mag komen![/size][/font]

[font=Times New Roman]En de wet lejeune zal nooit van toepassing zijn op hem[/font]
[/size]
thx, tot hiertoe had ik het wel al ergens begrepen
mijn vraag was eerder of je me iets kan vertellen ( interesseert me wel ) waarom die man omwille van politieke redenen het zo moeilijk wordt gemaakt

is er wat Horion ? op politiek vlak geweest ?
of is het gewoon een zondebokje waarmee gespeeld wordt omwille van politieke getouwtrekkerij ?
praha is offline   Met citaat antwoorden