Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2005, 17:11   #18
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Het probleem hier Skillie is mijn inziens dat jij zowat de enige bent die uw eigen topic begrijpt.

Het moet mij echter van het hart dat na het geploeter van het zetbaasje van Verafstoot en co gisterenavond ikzelf ook nog niet ben bijgekomen van het lachen.
Gisterenavond verklaarde Somerke (en vandaag wordt dat heruitgezonden dus controleerbaar):
Het Vlaams Belang:
A/ Heeft een linkse economische visie en wij een rechtse
B/ Het Vlaams Belang loopt de vakbonden achterna
C/ Het Vlaams Belang is voor het behoud van het brugpensoen

En is daarom een extreem rechtse partij

Hier buig ik inderdaad in alle nederigheid het hoofd Skillie en betuig ik mijn intellectuele onmacht tegen zullk een doortastend en politiek logisch vernuft...

Ik denk dat vanaf nu alleen nog het domme gedeelte van de linkerzijde voor de VLD kan stemmen.
Dat de overgrote meerderheid van dit kiezerssegment reeds lang en immobiel bij de sossen zit (kijk maar naar Triangel en co) is des te pijnlijker voor deze Antivlaamse antiliberale antidemocratische partij.

Idd. Fieseler, wat die Somers gisteren ivm het Vlaams Belang uit zijn nek stond te lullen. Had blijkbaar de programma's van diverse partijen verkeerd van buiten geleerd.
Dit moet gisteren toch veel Vlamingen -hopelijk veel VLD-kiezers- de ogen geopend hebben