Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2019, 11:06   #386
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je legt hier precies dan toch liever je eigen regels op dan je gewoon neer te leggen met wat de scheidsrechter beslist ?? Die legt niet dezelfde methodes op dan jij. Terwijl jij toch beweerde ;

Ik aanvaard dat de actuele wetgeving de regelgeving is

En aangaande dat stikken...ik heb weinig weet van mensen die stikken van wietthee te drinken ? Ik heb wel weet van zuiplappen die zich een vette pancreas tumor aankweken . Maar dat deert me niet ze hadden er maar vanaf moeten blijven.

Ik heb zo de indruk dat uw stijl van schrijven al eens varieert ....ik heb zo een klein vermoeden aan wat dat zou kunnen liggen. Met mate gebruiken is het motto.
Niet zagen hé.
Ik heb al 1000 keer gezegd: ikzelf en ieder intelligent mens moet aanvaarden dat wat het parlement stemt, de wet is. Maar iedereen blijft het recht hebben om te streven naar betere wetten.

Het grote probleem met de actuele drugsbestrijding is evenwel ..... dat de wet eigenlijk niet gevolgd wordt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden