Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2019, 11:15   #389
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik ga niet insinueren aan wat dat ligt maar dat vind ik inderdaad ook opvallend.

Een tijdje terug hadden we een verschillende mening over "mijn lijf, mijn beslissing" en toen ging het al gauw van "fair enough, ik mijn visie, jij de jouwe".

En nu, een paar dagen later, verschillen we wederom van mening en nu gaat het plots over "Laat me niet lachen met je resultaat" over "stop met nadenken, het is niet je sterkste kant" tot "dat ze (ik dus ook, nvdr) er in stikken"...

De ene dag is de andere niet precies...
Tot nader order zie ik geen tegenspraak in mijn visie: ieder zijn gedacht, en ieder mag fel en gepeperd opkomen voor zijn gedacht.
Ik maak de wetten niet, en gij evenmin.
Maar de wet is de wet.
En nogmaals: blijven streven naar betere wetten! Dat is een nobele taak.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden