Los bericht bekijken
Oud 1 september 2019, 00:29   #821
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ja, maar toch denk ik dat het in dit geval zelfmoord was.
Hij had het al eens geprobeerd, en had goede redenen om het te doen.

Dat de bewaking wat laks was omdat het sommigen goed zou uitkomen dat hij zelfmoord zou plegen, dat is wel mogelijk natuurlijk.
En tussen zijn eerste en tweede 'poging' verandert hij zijn testament. Beetje bizar niet? Zijn advocaten zeiden dat hij de dag voor zijn dood nog in goede spirits was. Hij nam afscheid met iets in de aard van "tot maandag" (herinner me exacte woorden niet nu). Wanneer was de vorige keer dat iemand in die gevangenis zelfmoord te plegen? Decennia geleden. En laat degene die het nu wel lukt zich van hegevenbte beroven ook nog net op suïcide watch staan en laat het nu net degene zijn waarvan meerderen dachten dat die wel eens een 'zelfmoord' zou kunnen overkomen. Zie de cartoon van Branco bv. Getekend vóór Epstein's 'zefmoord' en ook op dit forum getoond voor zijn dood.

Kan natuurlijk ook dat ie ergens aan een strand in Tel Aviv ligt natuurlijk. Je kan niets uitsluiten tegenwoordig. Of inderdaad een Houdini zelfmoord.

Enfin. Het zou me verwonderen dat we de ware toedracht te weten komen van heel deze zaak. Dat echter het criminal justice system crimineel is daar heb ik echter geen reden toe om daaraan te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 september 2019 om 00:32.
Bach is offline   Met citaat antwoorden